Ontwikkeling website

Triënnale Brugge 2015

Wanneer kleine steden groter worden

In Brugge werd de openbare ruimte werd tussen mei en oktober 2015 ingenomen door werk van kunstenaars en architecten. Het uitgangspunt, "Wat als... de 5 miljoen bezoekers die Brugge per jaar aandoen, besluiten er te blijven?", was ten gevolge van de Europese vluchtelingencrisis brandend actueel.

BruggePlus contacteerde ons voor de ontwikkeling van de bijhorde website. Het ontwerp is een samenwerking tussen Barlock & Studio Veldwerk. De website speelt een belangrijke rol en ondersteunt de kunstliefhebber in z'n bezoek aan de Triënnale.

Via een interactieve kaart kan met de stad verkennen doorheen de verschillend venues en installaties.
Via een interactieve kaart kan met de stad verkennen doorheen de verschillend venues en installaties.
trienale icons
trienale log
trienale icons2
mockup

Boordevol details

De website bevat heel wat informatie, naast de kunstenaars worden er ook venues en evenementen toegevoegd. De interactieve kaart zorgt dat de bezoeker z'n weg terugvindt doorheen alle werken in Brugge. Het ontwerp bevat ook boordevol details zoals iconen en verwijzingen naar het logo.

Quick info ℹ

Op elke artistenpagina vind je een fiche met praktische informatie. In een oogopslag heb je alle nuttige informatie beet.

Op de homepagina kun je snel navigeren naar nuttige en relevante pagina's.

quick info 1559301686